1 maand geleden | Bea Kuijpers, Westerbork
telefonisch contact tenenkrommend en teleurstellend
Voortdurend werden afspraken niet nagekomen. De dame(s) die ik telefonisch sprak, gaven telkens aan.... ik heb dat niet gezegd, want ik was er niet, 3x op rij. Ik heb een afspraak met Vinke Beilen dames, dus geef antwoord op mijn vraag en doe wat beloofd wordt. De schreeuwerige stem die me aan te telefoon begroet, goedemiddag Vinke Beilen, hallo, hoi!!! Dat kan best minder, maar kom je afspraak na. Ik heb na het accorderen van de offerte, 7x moeten bellen om uiteindelijk de gordijnen in huis te hebben.
Het eerste contact in de winkel was heel fijn (Ella). Het inmeten door de eigenaar, echt top, ophangen enorm vakkundig en geslaagd, en het glad stomen echt ontzettend fijne jonge dame. Dames aan de telefoon, hebben ervoor gezorgd dat we geen positieve klantbeleving hebben, en daar baal ik enorm van. De keuze van de gordijnen, onze eigen keuze, super blij mee. Publiceer deze review maar niet. Vragen nav deze mag gerust.